Zatvoriť
Tato webová stránka používá cookies
Súbory cookies používame na správne fungovanie webstránky, na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok.
Bližšie informácie o cookies.
Späť
Činnosť kancelárie riaditeľa
- Organizovanie a koordinovanie prác jednotlivých zložiek a útvarov s programom riaditeľa a zástupcu riaditeľa Úradu PSK.
- Evidencia a príprava materiálov na zasadnutia vedenia Úradu PSK.
- Zabezpečovanie a vybavovanie archivácie písomností.
- Vybavovanie a evidencia pošty kancelárie riaditeľa a zástupcu riaditeľa ÚPSK.
- Vedenie žiadaniek o prepravu a cestovných príkazov kancelárie riaditeľa.
- Koordinácia pri schvaľovaní cestovných príkazov, žiadaniek na prepravu pre vedúcich odborov.
- Spracovávanie písomnosti pre riaditeľa a zástupcu Úradu PSK.
- Vedenie evidencie aktivít riaditeľa a zástupcu Úradu PSK.
- Organizovanie návštev a porád u riaditeľa a zástupcu riaditeľa úradu PSK.
- Vedenie evidencie úloh a sledovanie termínov ich plnenia.
- Zakladanie korešpondencie a ďalších dôležitých písomností, predpisov, vyhlášok, zákonov a nariadení a vyhľadávanie v nich v prípade potreby.
- Koordinuje denný program riaditeľa a zástupcu riaditeľa ÚPSK.
- Rozmnožuje tlačiva pre potreby sekretariátu kancelária riaditeľa ÚPSK.
- Zodpovedá za sledovanie a čerpanie reprezentačného fondu riaditeľa a zástupcu riaditeľa ÚPSK.
- Plní ďalšie úlohy a rozhodnutia riaditeľa a zástupcu riaditeľa ÚPSK.
- Starostlivosť o prostredie kancelárie riaditeľa a zástupcu riaditeľa ÚPSK a sekretariátu kancelárie riaditeľa.
- Plnenie operatívnych úloh (napr. ubytovanie, cestovné lístky, obstarávanie časopisov a pod.).
Oddelenia:
Publikované:
28.02.2019
/ Aktualizované: 07.03.2023
HoreTlačiť