Námestie mieru 2, 080 01 Prešov, IČO: 37870475
  • Anglická verzia
  • Nemecká verzia
  • Francúzska verzia
  • Poľska verzia
  • Ruská verzia
  • Maďarská verzia
  • Ukrajinská verzia
  • Rusínska verzia
Textová verziaMapa stránkyTlačiť Odoslať RSS logo stránky youtubelogo portálu Twitterlogo portálu Facebook

Dôležitý oznam!

Práve sa nachádzate na starom webovom sídle Prešovského samosprávneho kraja po-kraj.sk, ktorý slúži na archívne účely.

Všetky aktuálne informácie nájdete na novej adrese: www.psk.sk
 

 

 
Späť

Projektový manažér

Vyhodnotenie 

formát PDF  Zápisnica výberového konania (PDF, 226 kB) 

Oznámenie o voľnom pracovnom mieste 

Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, Prešov, zastúpený PaedDr. Milanom Majerským, PhD., predsedom Prešovského samosprávneho kraja príjme do pracovného pomeru na pozíciu:

Projektový manažér na Odbor SO pre IROP

Pracovné podmienky

  • pracovný pomer s nástupom – podľa dohody,
  • 37,5 hodinový ustanovený pracovný čas,
  • pracovný pomer na dobu určitú,
  • predpokladaný počet miest obsadzovaných na danej pozícií je min. 1.

Požadovaná kvalifikácia

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
  • minimálne 1 rok skúsenosti v oblasti implementácie projektov,
  • skúsenosti s fondami EÚ a dotačnými schémami SR,
  • nutnosť ovládať ITMS2014+ na užívateľskej úrovni,
  • nutnosť znalosti EŠIF a ďalšej legislatívy pre štrukturálne fondy,
  • nutnosť znalosti OP IROP.

Náplň práce, zodpovednosť

  • evidencia/aktualizácia a sledovanie/vyhodnocovanie údajov zadávaných do ITMS2014
  • zabezpečenie evidencie písomnej a emailovej korešpondencie alebo prenosu údajov týkajúcich sa projektov z písomnej a mailovej registratúry do centrálnej registratúry, vrátane jej archivácie,
  • uchovávanie všetkých dokumentov týkajúcich sa výkonu delegovaných právomocí v súlade s platným zákonom o archívoch a registratúrach,
  • zabezpečenie činnosti súvisiacich so schvaľovacím procesom (administratívne overovanie a výber ), žiadostí o NFP/projektových zámerov,
  • administratíva výziev žiadateľa na doplnenie žiadostí o NFP/projektových zámerov,
  • podieľanie sa na zabezpečení procesu odborného hodnotenia žiadostí o NFP,
  • informovanie o výsledku procesu posudzovania projektových zámerov predkladateľov projektového zámeru
  • zabezpečenie vypracovania rozhodnutí o schválení/neschválení žiadostí o NFP, resp. zastavení konania, alebo zmene rozhodnutia o žiadostí o NFP,
  • vypracovanie návrhu zmluvy o NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP/rozhodnutia o zmene rozhodnutia o schválení žiadosti o NFP, zmluvné zabezpečenie budúcich pohľadávok z príspevku alebo budúcich pohľadávok z rozhodnutia, realizáciu práv a povinností poskytovateľa týkajúcich sa poistenia, uzatváranie dohôd o vinkulácii poistného plnenia, zriadení záložného práva,
  • riadenie implementácie projektov, zabezpečovanie administrácie procesov zmenového konania, finančné riadenie, monitorovanie a kontrola projektov,
  • uplatňovanie zmluvných práv a povinností poskytovateľa na základe zmluvy o NFP a na základe usmernení/pokynov RO,
  • uplatňovanie pravidiel štátnej pomoci, pomoci de minimis a implementáciu schém pomoci,
  • výkon základnej finančnej kontroly, administratívnej finančnej kontroly a finančnej kontroly na mieste finančných operácií projektu,
  • výkon kontroly výročných/záverečných/následných monitorovacích správ projektu,
  • riešenie individuálnych nezrovnalostí na projektovej úrovni do fázy potreby vypracovania dohody o splátkach/dohody o odklade plnenia/vymáhania finančných prostriedkov, vrátane zadávania povinných údajov do ITMS2014+,
  • spracovanie informácií o podaných podnetoch na preverenie podozrení z porušení právnych dokumentov pre IROP, trestných oznámení alebo konaniach orgánov činných v trestnom konaní,
  • riešenie nezrovnalostí zistených SO pre IROP a ďalšími subjektami SR a EÚ zapojenými do riadenia kontroly štrukturálnych fondov a to najmä na základe vykonaných kontrol, auditu, činnosti OLAF, doručeného právoplatného uznesenia o začatí trestného stíhania, certifikačného overovania a kontroly vykonanej PJ, informácií od prijímateľa, partnera, resp. tretieho subjektu,
  • vedenie evidencie zistených nezrovnalostí v zmysle požiadaviek RO a CKO,
  • vypracovanie, evidencia a predkladanie správ o zistenej nezrovnalosti,
  • správu pohľadávok podľa ustanovenia § 44 zákona o príspevku z EŠIF,
  • účasť na školeniach, inštruktážnych poradách a dodržiavanie metodických pokynov Riadiaceho orgánu pre IROP,
  • plnenie úloh spojených s monitorovaním ROP 2007 – 2013.

Zoznam požadovaných dokladov 

  • žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
  • profesijný životopis v štruktúrovanom formáte s uvedením praxe od do mesiac/rok
  • kópie všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1. maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom)
  • súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska,2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.

Osobnostné predpoklady, skúsenosti a zručnosti

  • samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, precíznosť,
  • vysoké pracovné nasadenie,
  • komunikatívnosť, kolegiálnosť a schopnosť pracovať v kolektíve,
  • orientácia na výsledok a cieľ s rešpektovaním dodržiavania princípu transparentnosti a rovnakého zaobchádzania.

Iné kritéria a požiadavky

  • znalosť legislatívnych predpisov v oblasti EŠIF,
  • skúsenosti s implementáciou projektov,
  • skúsenosti so systémom ITMS2014+.

Forma odmeňovania

  • v zmysle  zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov – osobný plat.
  • Hrubá mzda od 1.100,00 EUR podľa uznanej praxe.

Termín a miesto podania žiadosti

Žiadosť so všetkými  požadovanými dokladmi je potrebné doručiť:

  • osobne, poštou v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Projektový manažér SO pre IROP “ a to v termíne do 27.05.2022.
  • Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.

Adresa podania

Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov

Výberové konanie

  • na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritéria a požiadavky súvisiace s obsadzovaným pracovným miestom,
  • o termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.

Kontakt

Kontaktná osoba: 

  • Mgr. Mário Kilián, vedúci oddelenia riadenia a koordinácie Odboru SO pre IROP
  • tel.: +421 51 7081 161
  • e-mail: mario.kilian@psk.sk

***

V Prešove dňa 18. 05. 2022

v. r.
PaedDr. Milan Majerský, PhD.,.
predseda Prešovského samosprávneho kraj

Publikované: 17.05.2022 / Aktualizované: 25.08.2022 HoreTlačiť