Námestie mieru 2, 080 01 Prešov, IČO: 37870475
  • Anglická verzia
  • Nemecká verzia
  • Francúzska verzia
  • Poľska verzia
  • Ruská verzia
  • Maďarská verzia
  • Ukrajinská verzia
  • Rusínska verzia
Textová verziaMapa stránkyTlačiť Odoslať RSS logo stránky youtubelogo portálu Twitterlogo portálu Facebook

 

 
Späť

Projektový manažér, Odbor SO pre IROP

Vyhodnotenie

formát PDF  Zápisnica výberového konania (PDF, 216 kB)

Projektový manažér na Odbor SO pre IROP

Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, Prešov, zastúpený PaedDr. Milanom Majerským, PhD., predsedom Prešovského samosprávneho kraja príjme do pracovného pomeru na pozíciu:

Projektový manažér na Odbor SO pre IROP

Pracovné podmienky

  • pracovný pomer s nástupom – podľa dohody, čo najskôr,
  • 37,5 hodinový ustanovený pracovný čas,
  • pracovný pomer na dobu určitú, plný pracovný úväzok,
  • predpokladaný počet miest obsadzovaných na danej pozícií je min. 1.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosť

  • evidencia/aktualizácia a sledovanie/vyhodnocovanie údajov zadávaných do ITMS2014,
  • zabezpečenie evidencie písomnej a emailovej korešpondencie alebo prenosu údajov týkajúcich sa projektov z písomnej a mailovej registratúry do centrálnej registratúry  a systému koordinácie a riadenia projektov  WeM, vrátane jej archivácie,
  • uchovávanie všetkých dokumentov týkajúcich sa výkonu delegovaných právomocí v súlade s platným zákonom o archívoch a registratúrach,
  • zabezpečenie činnosti súvisiacich so schvaľovacím procesom (administratívne overovanie a výber ), žiadostí o NFP/projektových zámerov,
  • zabezpečenie výziev žiadateľa na doplnenie dokumentácie žiadostí o NFP/projektových zámerov,
  • podieľanie sa na zabezpečení procesu odborného hodnotenia žiadostí o NFP, 
  • informovanie o výsledku procesu posudzovania projektových zámerov predkladateľov projektového zámeru,
  • zabezpečenie vypracovania rozhodnutí o schválení/neschválení žiadostí o NFP, resp. zastavení konania, alebo zmene rozhodnutia o žiadostí o NFP,
  • vypracovanie návrhu zmluvy o NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP/rozhodnutia o zmene rozhodnutia o schválení žiadosti o NFP, zmluvné zabezpečenie budúcich pohľadávok z príspevku alebo budúcich pohľadávok z rozhodnutia, realizáciu práv a povinností poskytovateľa týkajúcich sa poistenia, uzatváranie dohôd o vinkulácii poistného plnenia,
  • riadenie implementácie projektov, zabezpečovanie riadenia procesov zmenového konania, finančné riadenie, monitorovanie a kontrola projektov,
  • uplatňovanie zmluvných práv a povinností poskytovateľa pri realizácii vzťahov vzniknutých na základe zmluvy o NFP a na základe usmernení/pokynov RO,
  • uplatňovanie pravidiel štátnej pomoci, pomoci de minimis a implementáciu schém pomoci,
  • výkon základnej finančnej kontroly, administratívnej finančnej kontroly a finančnej  kontroly na mieste finančných operácií projektu,
  • výkon   kontroly výročných/záverečných/následných monitorovacích správ projektu,
  • riešenie individuálnych nezrovnalostí na projektovej úrovni do fázy potreby vypracovania dohody o splátkach/dohody o odklade plnenia/vymáhania finančných prostriedkov, vrátane zadávania povinných údajov do ITMS2014+,
  • spracovanie informácií o podaných podnetoch na preverenie podozrení z porušení právnych dokumentov pre IROP, trestných oznámení alebo konaniach orgánov činných v trestnom konaní,
  • riešenie nezrovnalostí zistených SO pre IROP a ďalšími subjektami SR a EÚ zapojenými do riadenia kontroly štrukturálnych fondov a to najmä na základe:  vykonaných kontrol, auditu, činnosti OLAF, doručeného právoplatného uznesenia o začatí trestného stíhania, certifikačného overovania a kontroly vykonanej PJ, informácií od prijímateľa, partnera, resp. tretieho subjektu,
  • vedenie evidencie zistených nezrovnalostí v zmysle požiadaviek RO a CKO,
  • vypracovanie, evidenciu a predkladanie správy o zistenej nezrovnalosti,
  • správu pohľadávok podľa ustanovenia § 44 zákona o príspevku z EŠIF,
  • návrh účinných nápravných opatrení na odstránenie vzniknutej nezrovnalosti a predchádzanie vzniku ďalších nezrovnalostí, resp. rozšírenie prešetrenia nezrovnalosti na úrovni SO pre IROP na všetky operácie/projekty/výdavky, ktoré by mohli byť nepriaznivo ovplyvnené a bezodkladné prijatie účinných nápravných opatrení v uplatňovaných postupoch systémom riadenia a kontroly,
  • zúčastňuje sa na školeniach, inštruktážnych poradách a dodržiava inštrukcie Riadiaceho orgánu pre IROP,  
  • plnenie úloh spojených s ukončovaním pomoci ROP 2007 – 2013.

Požadovaná kvalifikácia

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
  • skúsenosti s fondami EÚ a dotačnými schémami SR,
  • minimálne 1 rok skúsenosti v oblasti implementácie projektov,
  • nutnosť ovládať ITMS2014+ na užívateľskej úrovni,
  • nutnosť znalosti EŠIF a ďalšej legislatívy pre štrukturálne fondy,
  • nutnosť znalosti OP IROP.

Zoznam požadovaných dokladov 

  • žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
  • profesijný životopis v štruktúrovanom formáte s uvedením praxe od do mesiac/rok
  • kópie všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1. maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom)
  • súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska,  2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.

Jazykové znalosti, osobnostné predpoklady a zručnosti

  • zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, precíznosť,
  • vysoké pracovné nasadenie a samostatnosť pri rozhodovaní,
  • komunikatívnosť, schopnosť pracovať v kolektíve,
  • orientácia na výsledok a cieľ.

Iné kritéria a požiadavky

  • znalosť legislatívnych predpisov v oblasti EŠIF,
  • skúsenosti s implementáciou projektov,
  • skúsenosti so systémom ITMS2014+.

Forma odmeňovania

  • v zmysle  zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
  • osobný plat - od 1.100,00 EUR.

Termín a miesto podania žiadosti

Žiadosť s požadovanými dokladmi je potrebné doručiť:

  • osobne, poštou v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Projektový manažér SO pre IROP“ a to v termíne do 10.05.2021, 
  • za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku poštovej pečiatky alebo pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja.

Adresa podania

Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
080 01 Prešov

Výberové konanie

  • na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritéria a požiadavky súvisiace s obsadzovaným pracovným miestom,
  • o termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.

Kontakt

Kontaktná osoba: 

Ing. Daniela Matušíkova, Odbor SO pre IROP

***

V Prešove dňa 29. apríla 2021

PaedDr. Milan Majerský, PhD., v. r.
predseda Prešovského samosprávneho kraja

Publikované: 04.01.2021 / Aktualizované: 10.12.2021 HoreTlačiť