Späť
Projektový manažér, Úrad PSK - SO pre IROP
Vyhodnotenie
Zápisnica výberového konania (PDF, 209 kB)
Voľné pracovné miesto - informácia
Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, Prešov, zastúpený PaeDr. Milanom Majerským, PhD., predsedom Prešovského samosprávneho kraja prijme do pracovného pomeru:
Projektového manažéra na Odbor SO pre IROP
Pracovné podmienky
- pracovný pomer s nástupom - čo najskôr
- plný pracovný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosť
- zabezpečenie evidencie písomnej a emailovej korešpondencie alebo prenosu údajov týkajúcich sa projektov z písomnej a mailovej registratúry do centrálnej registratúry a systému koordinácie a riadenia projektov WeM, vrátane jej archivácie
- uchovávanie všetkých dokumentov týkajúcich sa výkonu delegovaných právomocí v súlade s platným zákonom o archívoch a registratúrach
- zabezpečenie činnosti súvisiacich so schvaľovacím procesom (administratívne overovanie a výber ), žiadostí o NFP/projektových zámerov,
- zabezpečenie výziev žiadateľa na doplnenie dokumentácie žiadostí o NFP/projektových zámerov,
- podieľanie sa na zabezpečení procesu odborného hodnotenia žiadostí o NFP,
- informovanie o výsledku procesu posudzovania projektových zámerov predkladateľov projektového zámeru
- zabezpečenie vypracovania rozhodnutí o schválení/neschválení žiadostí o NFP, resp. zastavení konania, alebo zmene rozhodnutia o žiadostí o NFP,
- vypracovanie návrhu zmluvy o NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP/rozhodnutia o zmene rozhodnutia o schválení žiadosti o NFP, zmluvné zabezpečenie budúcich pohľadávok z príspevku alebo budúcich pohľadávok z rozhodnutia, realizáciu práv a povinností poskytovateľa týkajúcich sa poistenia, uzatváranie dohôd o vinkulácii poistného plnenia,
- riadenie implementácie projektov, zabezpečovanie riadenia procesov zmenového konania, finančné riadenie, monitorovanie a kontrola projektov,
- uplatňovanie zmluvných práv a povinností poskytovateľa pri realizácii vzťahov vzniknutých na základe zmluvy o NFP a na základe usmernení/pokynov RO,
- uplatňovanie pravidiel štátnej pomoci, pomoci de minimis a implementáciu schém pomoci,
- výkon základnej finančnej kontroly, administratívnej finančnej kontroly a finančnej kontroly na mieste finančných operácií projektu,
- výkon kontroly výročných/záverečných/následných monitorovacích správ projektu.
- riešenie individuálnych nezrovnalostí na projektovej úrovni do fázy potreby vypracovania dohody o splátkach/dohody o odklade plnenia/vymáhania finančných prostriedkov, vrátane zadávania povinných údajov do ITMS2014+,
- spracovanie informácií o podaných podnetoch na preverenie podozrení z porušení právnych dokumentov pre IROP, trestných oznámení alebo konaniach orgánov činných v trestnom konaní.
- riešenie nezrovnalostí zistených SO pre IROP a ďalšími subjektami SR a EÚ zapojenými do riadenia kontroly štrukturálnych fondov a to najmä na základe: vykonaných kontrol, auditu, činnosti OLAF, doručeného právoplatného uznesenia o začatí trestného stíhania, certifikačného overovania a kontroly vykonanej PJ, informácií od prijímateľa, partnera, resp. tretieho subjektu,
- vedenie evidencie zistených nezrovnalostí v zmysle požiadaviek RO a CKO,
- vypracovanie, evidenciu a predkladanie správy o zistenej nezrovnalosti,,
- správu pohľadávok podľa ustanovenia § 44 zákona o príspevku z EŠIF,
- návrh účinných nápravných opatrení na odstránenie vzniknutej nezrovnalosti a predchádzanie vzniku ďalších nezrovnalostí, resp. rozšírenie prešetrenia nezrovnalosti na úrovni SO pre IROP na všetky operácie/projekty/výdavky, ktoré by mohli byť nepriaznivo ovplyvnené a bezodkladné prijatie účinných nápravných opatrení v uplatňovaných postupoch systémom riadenia a kontroly,
- zúčastňuje sa na školeniach, inštruktážnych poradách a dodržiava inštrukcie Riadiaceho orgánu pre IROP;
- plnenie úloh spojených s ukončovaním pomoci ROP 2007 - 2013.
Požadovaná kvalifikácia
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
- skúsenosti s fondami EÚ a dotačnými schémami SR,
- minimálne 1 rok skúsenosti v oblasti implementácie projektov,
- nutnosť ovládať ITMS2014+ na užívateľskej úrovni,
- nutnosť znalosti EŠIF a ďalšej legislatívy pre štrukturálne fondy,
- nutnosť znalosti OP IROP.
Zoznam požadovaných dokladov
- žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
- profesijný životopis v štruktúrovanom formáte
- kópie dokladov o vzdelaní (1. maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom)
- súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.
Jazykové znalosti, osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, precíznosť,
- vysoké pracovné nasadenie a samostatnosť pri rozhodovaní,
- komunikatívnosť, schopnosť pracovať v kolektíve,
- orientácia na výsledok a cieľ.
Iné kritéria a požiadavky
- znalosť legislatívnych predpisov v oblasti EŠIF,
- skúsenosti s implementáciou projektov,
- skúsenosti so systémom ITMS2014+.
Forma odmeňovania
V zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov – osobný plat - od 1.000,- EUR..
Termín a miesto podania žiadosti
Žiadosť s požadovanými dokladmi je potrebné doručiť:
- osobne, poštou v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Projektový manažér“ a to v termíne do 18.9.2020. Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku poštovej pečiatky alebo pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja,
- alebo emailom: podatelna@vucpo.sk. Predmet emailu: Žiadosť o prijatie do zamestnania Projektový manažér a to v termíne do 18.9.2020.
Adresa podania
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
080 01 Prešov
- na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritéria a požiadavky súvisiace s obsadzovaným pracovným miestom,
- o termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.
Kontakt
Kontaktná osoba (ďalšie informácie):
Ing. Daniela Matušíková, Odbor SO pre IROP
daniela.matusikova@vucpo.sk
tel: 051/7081 168
V Prešove dňa 4.9.2020
PaedDr. Milan Majerský, PhD.,
predseda Prešovského samosprávneho kraja