Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, 080 01 Prešov, IČO: 37870475. www.po-kraj.sk
[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu... Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie. Vybavovanie sťažností a podnetov |
Popis službySťažnosti možno podávať v úradných hodinách na Úrade PSK, riešia sa podľa postupu určeného zákonom a Zásadami vybavovania sťažností a petícií v Prešovskom samosprávnom kraji.
Sťažnosť je podanie fyzickej osoby alebo právnickej osoby (ďalej len „sťažovateľ“), ktorým
Podanie sa posudzuje podľa obsahu. Ak podanie obsahuje viacero častí, z ktorých:
Sťažnosťou podľa tohto zákona nie je podanie, ktoré
Sťažnosťou podľa tohto zákona nie je ani podanie:
Sťažnosť musí byť čitateľná a zrozumiteľná. Musí z nej byť jednoznačné proti komu smeruje, na aké nedostatky poukazuje, čoho sa sťažovateľ domáha (ďalej len „predmet sťažnosti“) a musí byť sťažovateľom podpísaná. Podpísaním sťažnosti v elektronickej forme sa rozumie podpísanie sťažnosti platným zaručeným elektronickým podpisom sťažovateľa. Lehota vybavenia službyHlavný kontrolór PSK podľa obsahu sťažnosti, zamerania a závažnosti, postúpi sťažnosť na prešetrenie a vybavenie vecne príslušnému odboru Úradu PSK s tým, že sťažnosť musí byť vybavená do 60 pracovných dní od jej doručenia na Úrad PSK (lehota platí pre elektronické podanie podpísané zaručeným elektronickým podpisom alebo tlačenú (papierovú) formu s podpisom). Prijatú sťažnosť, na ktorej vybavenie nie je PSK príslušný, postúpi ÚHK PSK najneskôr do 10 pracovných dní od doručenia orgánu verejnej správy príslušnému na jej vybavenie a zároveň o tom upovedomí sťažovateľa, okrem prípadu v § 8 ods. 3 zákona o sťažnostiach. Poznámka: Ak sťažnosť podaná v elektronickej forme (mailom, nie elektronickým podaním) alebo telefaxom nie je podpísaná a sťažovateľ ju do 5 pracovných dní od jej podania nepotvrdí vlastnoručným podpisom, sťažnosť sa odloží. Lehota na vybavenie sťažnosti začína plynúť prvým pracovným dňom nasledujúcim po dni doručenia písomného potvrdenia. Oznámenia o výsledku priebehu sťažnostíOznámenia o výsledku priebehu sťažností Sledovanie evidencií sťažnostíCentrálna evidencia vybavovania sťažností na Úrade PSK Správne poplatkyTáto služba nie je spoplatnená, ak je vybavená výlučne elektronickým spôsobom. Inak sa účtuje poplatok v zmysle sadzobníka správnych poplatkov. Doplňujúce informácieViac informácií o sťažnostiach získate v Zásadách vybavovania sťažností a petícií v Prešovskom samosprávnom kraji. Ďalšie informácie o danej službe je možné získať prostredníctvom - webovej stránky Úradu PSK, telefonicky, mailom na uvedených kontaktoch, poštou či osobne na adrese: Úrad Prešovského samosprávneho kraja, Útvar hlavného kontrolóra, Námestie mieru 2, 080 01 Prešov. Ochrana osobných údajovPrešovský samosprávny kraj spracúva osobné údaje v súlade so zákonom NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a v zmysle Zásad spracúvania osobných údajov fyzických osôb v Prešovskom samosprávnom kraji zverejnených na jeho webovom sídle. PodaniePodanie možno podať klasickým spôsobom - písomne prostredníctvom pošty, e-mailu, ústne do záznamu, telefaxom alebo osobne na uvedených kontaktoch. Prostredníctvom tejto služby je možné podať elektronické podanie priamo z portálu PSK pomocou príslušného elektronického formulára - podnet, sťažnosť alebo doplnenie podania.
|
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie. |
Koniec obsahu. MENU:Nachádzate sa tu: Slovensky E-služby Elektronické služby Podnety, petície, návrhy, sťažnosti Vybavovanie sťažností a podnetov Pokračuj v menu alebo choď do inej sekcie. Pokračovanie menu: ZOZNAM SEKCII:VYHLADAVANIE NA WEB SIDLE: |